
Zorgorganisaties bevinden zich in een rumoerige markt. Daar waar de zorgkosten stijgen en het kabinet streeft naar het beheersen van de zorguitgaven (beleidsagenda VWS) worden de klanten kritischer, is commercialisering een thema en innovatie een 'must'.
Lees verderProteion Thuis, een zorgorganisatie in Noord- en Midden Limburg met ongeveer 4000 medewerkers, staat voor grote uitdagingen op het gebied van de langdurige zorg. Zoals een groeiend aantal ouderen, een groei van de vraag, financiële beperkingen en het afnemend arbeidspotentieel in de gezondheidszorg. Parallel daarmee lopen de grote gevolgen van de veranderingen in de financiering van zorg (AWBZ, Wmo).
Lees verderTotal Produce B.V., één van de grootste importeurs van overzees fruit in Nederland, wil zich onderscheidend positioneren in een zeer competitieve sector. Zij is onderdeel van een beursgenoteerde organisatie die per dag meer dan 250 miljoen kisten van verse producten door heel Europa distribueert.
Lees verderOuderenzorgorganisatie Laurens presenteert een nieuwe merkstrategie in haar communicatie met klanten, verwijzers en potentiële medewerkers. De merkbelofte van Laurens: 'mensen in staat stellen zo zelfstandig en betekenisvol mogelijk te leven als zij ouder worden', wordt in een reeks nieuwe communicatie-uitingen zichtbaar.
Lees verder